Marketing Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων: Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων



Η πρώτη συστηματική προσπάθεια ανάλυσης των πτυχών του marketing στον τομέα της εμπορικής ναυτιλίας. Προσφέρει τις απαραίτητες θεωρητικές και εμπειρικές γνώσεις για τη σωστή διάγνωση της ναυτιλιακής αγοράς, την κατανόηση και πρόβλεψη των επιθυμιών και μεταφορικών αναγκών του πελάτη (ναυλωτή-φορτωτή), αλλά και την κατάλληλη οργάνωση, σχεδιασμό και έλεγχο των μέσων που διαθέτει η ναυτιλιακή επιχείρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου